Nem akartam hinni a szememnek, mikor ezt a Totalcar-cikket olvastam... A korábbi hírekkel ellentétben 20 lóerővel gyengébb lesz a motor és - ami a valódi érvágás - nem összkerékhajtásos!!!
Persze lesz önzáró differencálmű, de azért az mégsem pótol egy rendes négykerékhajtást. Már a 225 ló is nagyon rángatja a kormányt, mit fog akkor a 280 paci csinálni??? Remélem, a Mazda 3 MPS-t reggelire megeszi majd, és erre a sorsra jut az R32-es Golf és az Audi S3 is. Persze a - remélhetőleg Európában is forgalmazandó - BMW 135i ellen nem nagyon lesz esélye, hacsak a BMW el nem követi ugyanazt a hibát, mint a 130i-vel, és túl lágyra hangolja.
Mindegy, nincs mit tenni, várunk és reménykedünk, hogy egyszer lesz összkerekes utódja az Escort RS Cosworth-nak!
Ui.: A Subaru Impreza WRX-nek szintén 2,5l-es turbós motorja van, csakúgy mint az ST-nek. A WRX 230 lovas, az ST 225, nem hinném, hogy különösebben számítana a menetteljesítmények szempontjából, hogy négyhengeres boxer vagy öt henger sorban adja le a közel azonos telejsítményt (a nyomaték azonos, 320 Nm). Bár a Subaru végsebessége alacsonyabb a Focusénál (230 km/h vs. 241 km/h), a 0-100 km/h-n a WRX majd egy teljes másodpercet ad az ST-nek. Parádés bemutatója egy kiválóan megszerkesztett összkerékhajtásnak!
Csalódás...
2007.02.12. 12:41 attilag78
A bejegyzés trackback címe:
https://attilag78.blog.hu/api/trackback/id/tr2434889
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.