Attila blogja

Autók, motorok, csak olyanok, amik engem érdekelnek

Friss topikok

Enzo spotting

2007.09.25. 08:00 attilag78

Tegnap hazafelé tartottunk, mikor egy körforgalomban megláttam egy autót. Fekete és nagyon lapos volt, azonnal felismertem: egy Ferrari Enzo Ferrari!!! Szinte felkiáltottam, mikor felismertem, még nem volt hozzá szerencsém élőben. Mérgelődtem is, hogy messze vagyunk tőle, mire életem párja megkérdezte, hogy miért nem megyünk utána.

Így is tettünk, és ha már mögötte voltunk, csináltunk is pár képet és két kis videót.

Kedvcsináló:






















További képek:

Ferrari Enzo

Videók:



A bejegyzés trackback címe:

https://attilag78.blog.hu/api/trackback/id/tr16175021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2007.10.12. 16:27:27

Ja ritka mázli egy ilyet az úton látni. Nekem csak kiállításon sikerült. Mellesleg Linkcseréhez mit szólsz? www.safetyarea.blog.hu
süti beállítások módosítása