A Nissan Micra 350SR-ben a 350Z 3,5 literes V6-osa van, 310 LE-vel. A Nissan UK csinálta az autót, ami természetesen hátsókerekes, de nem volt egyszerű dolguk. A 2003-as Genfi szalonon kezdődött minden, ott állítottak ki egy sportos Micra-tanulmányt, ami nagyon sikeres volt. A Ray Mallock Limited-et (RML) (ők csinálták az R90C Le Mans porjektet is és a BTCC-ben is Nissan-nal értek el sikereket) bízták meg a kocsi elkészítésével. Először egy kétliteres négyhengeres motort tettek be, ami 265 lovas volt, de ez nem volt elég a Nissan UK-nak. 2005-ben tették be a V6-ost, változtattak az elektronikán, sportvezérműtengelyeket tettek be, megváltoztatták a szívórészt (bocsi, nem tudom, mi a pontos magyar név) és egy Nismo kipufogórendszert tettek fel. Így lett 310 lovas a motor, ami 1250 kg-ot mozgat (szerintem kicsit nehéz lett).
Ezenkívűl behegesztettek egy bukócsővet, ami 30%-kal növelte a karosszéria merevségét, versenyüléseket és ötpontos biztonsági övet is szereltek a kis Micra-ba. Áttételtől függően 0-100-at 5 sec alatt teljesíti és akár 240 km/h-s végsebességre is képes. A motort az utastértől csak egy vékony plexiabalakos fémlemez választja el.
A motor keresztben van, a Murano blokkjára a 350Z hengerfejeit rakták fel. A V6-ost az Almera-ból kivett segédkeret rögzíti és onnan vették át a felfüggesztést, amit kiegészítettek állítható lökésgátlókkal. A fékek brutálisak, elöl 350 mm-es, hátul 300 mm-es belsőhűtéses lyukas (megint nem tudom, mi a pontos magyar név) féktárcsák vannak mindenhol négydugattyús Brembo-féknyergekkel.
Ezenkívűl még arról regél a cikkíró, hogy milyen jó vezetni, a kormány nagyon direkt és alig van rásegítés, nagyon megy, és simán kidobja a hátulját, ha valaki nem elég ügyes.
Hiába, az angolok őrültek :)))
Update!
Mégis találtam képeket a gépemen, íme:



