Attila blogja

Autók, motorok, csak olyanok, amik engem érdekelnek

Friss topikok

Ilyen még nem volt: elmaszkolt Porsche-t láttam!!!

2008.02.04. 08:00 attilag78

Tegnap végre olyat láttam, amit korábban még soha. Egy még nem szériaállapotban lévő autót. Tudom, mások már sokszor-sokat, de akkor is.

Az alany: Porsche Panamera, metálzöld. Mikor befordult a parkolóba (Németország, A5, 42-es kijárat, Karlsdorf-i pihenőhely), szemből csak azt láttam, hogy valami Porsche, esetleg valami extra TVR. Itt még észre sem vettem az amúgy szembeötlő maszkolást. Ahogy fordult, már egyértelmű volt: 4 ajtó, és a korábbi kémfotókról ismerős vonalvezetés. Ez egy Porsche Panamera...

Annyira megdöbbentem, hogy feleségem azt sem tudta, hogy mi van velem, még a Panamera nevet is elfelejtettem. Persze digitgép nem volt nálunk, csak a telefonom. Ez egyben a legrosszab is az egészben: nem tudtam egy épkézláb képet csinálni. Egy azért van, de az olyan, amilyen...

Porsche Panamera









Kicsit hiányzott belőle a tipikus Porsche-boxer-hang, bár nem mondanám, hogy kellemetlen volt a V8-as dübörgése. Nem kicsit irigyeltem a fiatal srácot, aki vezette az autót, szar lehetett neki...

Ugyanitt, még a Porsche előtt feltűnt egy autószállító kamion, rajta 8 BMW 3er Coupé és Cabrio. Megszámoltuk: a nyolcból hat 335i volt. Szép látvány volt, az egyszer biztos. Érdekes volt, hogy a kamiont kísérte egy 156-as Alfa.

A bejegyzés trackback címe:

https://attilag78.blog.hu/api/trackback/id/tr16324131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása