Szinte hihetetlen, hogy a mai világban valamelyik gyár kijöjjön egy olyan modellel, mint a KTM X-Bow. 700 kg, 2 literes Audi TFSI motor 220 lóerővel (később elképzelhető egy 300 pacis verzió is!), természetesen hátsókerékhajtás és opcionális sperrdifi! Csak a lényeg (még szélvédő sincs!), semmi felesleg, és egy - talán szépnek nem nevezhető, de mindenképp - markáns formaterv.
A váltó manuális hatsebességes, de - mivel VW-motorról van szó - lesz DSG-változat is. A futómű profi, a White Power-t szerintem nem kell bemutatni, a fékek Brembo-k. A végsebesség természetesen nem túl nagy, 217 km/h, de itt nem is ez a lényeg. A standard 0-100 km/h gyorsuláshoz a gyári adatok szerint elég 3,9 másodperc, és a fékút 100-ról nulára 33,1 m lesz.
Külön érdekesség, hogy a szénszálas monocoque-ot a Dallara készítette, és mindössze 70 kilót nyom. A kerekek szabadon állnak, mint egy monoposto-nál és dupla háromszög keresztlengőkarokkal csatlakoznak a karosszériához, és - ha jól vettem ki a képekből - pushrod megoldással! Mi ez, ha nem tiszta versenytechnika!!
Szóval van remény, hogy nem halnak ki az igazi autók!
Végezetül egy kép:
Az albumot itt találjátok.
Van remény!!!
2007.02.22. 10:05 attilag78
A bejegyzés trackback címe:
https://attilag78.blog.hu/api/trackback/id/tr3638983
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
George 2007.03.24. 00:16:21
Én is csak azt tudom mondani, hogy végre! Bár nem hiszem, hogy jobb lesz, mint a két legnagyobb konkurense (amiről tudok), a Lotus Seven replikák és az Arial Atom. Mondjuk nem hiszem, hogy ez lenne a cél, hanem inkább az, hogy (darabszámra és típusválasztékban) minél több ilyen jellegű autó készüljön.